Welcome

We are creative.

Follow us

Escapa

Escapa

No voy a iniciar con esto una serie sobre locales ni decoración, porque eso ya lo hacen estupendamente en La factoría plástica, pero hace unos días fui a comer con el pomelo a una tienda de bicis. Sí, sí, comimos en el restaurante que la tiene la tienda de bicicletas que más que tienda es una institución en Sabadell. Aquí todo el mundo sabe dónde está «el Escapa«, que aunque durante los últimos diez años ha cambiado un par de veces de local, siempre se ha quedado en la misma zona; y que con cada uno de esos cambios ha crecido.

El proyecto que tienen ahora es alucinante, de verdad. Mi suegro, que es como ya os conté es un portento, es cliente desde hace muchos años, y nos mantuvo al corriente de todo el proceso. Y un día secuestró al pomelo y se lo llevó a conocer la nueva tienda. Mi cítrico preferido tardó dos días en llevarme a comer.

No solo es que la tienda sea una pasada de grande y tenga separadas las partes de montaña y de carretera, no, es el concepto lo que me parece más chulo de todo. Escapa es una tienda para ir a pasar un rato, un par de horas. Te tomas un café, admiras las increíbles fotos que tienen colgadas en las paredes tanto de las tiendas como del bar, e incluso dejas a los niños columpiándose mientras tú compras.

Y como para comprar hay que probar, están montando una pasarela en el patio, junto a la terraza del restaurante, para que puedas darte una vuelta en la bici antes de darle el «sí quiero». Tienen además un taller espectacular donde te arreglan cualquier cosa.

El bar (el Tourmalet) es una maravilla. Tienen un menú de mediodía muy rico y son muy majos, claro, si no de qué estaría yo alabándolos aquí como una loca… pero además la decoración es una pasada. Ruedas de bici con LEDs como lámparas…

Taburetes que son sillines…

Y colección de fotos de viajes y bicis en las paredes. Por lo que me dijo mi suegro, la intención es que los propios clientes aporten las suyas.

En fin, os guste o no el ciclismo, si entráis en esta tienda de repente tendréis ganas de recorrer el mundo sobre dos ruedas, estáis avisados.

13 Comments
  • orange/chocolate
    Posted at 17:40h, 17 abril Responder

    M'agraden totes aquestes botigues que trenquen esquemes!! Gràcies per compartir-la.

    • Paula
      Posted at 21:45h, 17 abril Responder

      A mi també. Em ve més de gust comprar coses quan veig que el negoci que hi ha darrera està ben pensat i fet amb ganes. De fet si m'acabo comprant una bici (la meva és un tros de ferro que té vint anys) segurament acabi anant a petar aquí…

  • La petita teixidora
    Posted at 15:09h, 19 abril Responder

    que tienda más chula; a mi me encanta ir en bici, ahora cuando he sido mama he cambiado la bici por el triciclo, bueno es más bien una bici y delante lleva un super asiento para mi pequeña, a la que le encanta; eso si, no es lo mismo subir una cuesta con la bici, que con la que tengo ahora…jajajajajajajaja, un abrazo grande, grande!!!

    • Paula
      Posted at 16:34h, 19 abril Responder

      A mí me gustaba mucho cuando era más joven (ehem). Ahora hacía un montón que no cogía la bici, pero después de la excursión que hicimos hace poco me estoy animando.

      ¿Tienes una bici como las danesas, con super espacio delante? Jo, me encantan. Mis pompones ya son grandes para eso, ya van solos en bici (y sin rueditas!), pero me habría encantado tener una cuando eran peques.

      Un beso enorme!!

  • Pat
    Posted at 15:26h, 19 abril Responder

    Que bé Paula!! Veig que t'ha agradat la botiga tant com a mi!! Jo també li vaig dir al Ramón Escapa(ens coneixem de fa molts anys) que el felicitava ja que et feia venir ganes de pedalar.
    Al Turmelet hi he estat molt a gust: esmorzant un dissabte "al solet", sopant amb les amigues , veient el futbol i fent unes tapes amb la colla….
    Un lloc ben portat, tot bo i un espai molt agradable. Sembla que siguis a Londres!

    • Paula
      Posted at 16:37h, 19 abril Responder

      Jo també conec el Ramon fa molts anys… venia a aprendre anglès a l'escola on jo treballava. I després com que el meu sogre era pràcticament accionista de la botiga ens hem continuat veient (i perquè està al costat de casa, és clar!)

      Mmm… el plan d'esmorzar de diumenge i el del futbol m'han convençut… A més, amb el pati que tenen, els petits poden estar allà jugant a futbol mentre nosaltres seguim el Messi… Molt bona idea ;^)

      Un petó!

  • Raimon
    Posted at 14:48h, 27 abril Responder

    Estem molt contents que t'agradés la botiga, Paula!
    Salut, pedals i fins aviat 🙂

    • Paula
      Posted at 15:46h, 08 mayo Responder

      Molt, m'agrada molt :^) Petons i ens veiem aviat!

    • elcalaixdelarosseta
      Posted at 15:45h, 13 noviembre Responder

      quina gracia, la meva parella, el Raul (client vostre), tambe s´acomiada de tothom dient aixo de "Salut i Pedals", jaja

  • elcalaixdelarosseta
    Posted at 15:43h, 13 noviembre Responder

    Paula, Raul la meva mitja taronja esta encantat amb Escapa, la de visitar com a minim un parell de cops a la setmana, a ell li passa amb aquesta tenda el que a mi amb las manualitats, comprem i comprem cosetes perque pensem que ens faran falta. A ell li encanta la bici i surt casi be tots els dies sol o amb amics, aixi que comparteixo amb tu el gust per aquesta tenda.

    • Paula
      Posted at 00:14h, 14 noviembre Responder

      El meu pomelo també hi va sovint. I també surt en bici sempre que pot. Jo sóc més d'esport de sofà, amb crispetes i una manualitat a les mans… però cada vegada que entro a l'Escapa m'agradaria anar en bici a tot arreu!

  • Anónimo
    Posted at 11:04h, 23 septiembre Responder

    Una botiga molt maca, però no dieu el que s'ha quedat pel camí en aquesta transformació cap a gran superfície. Gairebe tots aquells que van aportar tècnica i coneixements perque Escapa fos el que és ara ja no hi treballen allà. Segueixen una política de màxima explotació amb una rotació de personal no vista fins i tot a les empreses més xungues. Això no fa més que incrementar-se durant els ultims temps en els que personal molt proper i molt lligat al projecte ha hagut de marxar davant un clima laboral irrespirable.
    Ja ho sabeu, no tot és tan maco com sembla. Nomès cal agafar una mica de confiança amb alguns del treballadors (no diré quins evidentment), anar a fer un café i us mostraran una mica de l'autèntica cara d'Escapa. Des de llavorens no he tornat per allà per respecte a un mínim de principis étics.

    • Paula
      Posted at 06:55h, 24 septiembre Responder

      Ostres, doncs em sap molt greu el que dius! Nosaltres teníem algun conegut dintre de la botiga i no ens ha dit mai que les coses fossin així, la veritat. I ara fa dies que no hi vaig, però a mi sempre m'han atés les mateixes persones des de fa molts anys. No he tingut mai aquesta impressió que dius.

Post A Comment

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.